piątek, 5 września 2014

Emerytura Po Sześciu Latach Pracy Moim Sposobem.


Ten wpis będzie moim planem, moją drogą do pierwszego miliona. Przedstawiam Ci, mój drogi czytelniku drogę, którą chcę przebyć aby osiągnąć finansową niezależność i. Oto mój przepis na to, w jaki sposób chcę w wieku 40 lat mieć szansę na dużo wcześniejszą emeryturę.

Emerytura po sześciu latach pracy
Emerytura po sześciu latach pracy.
Kilka dni temu opublikowałem wpis, w którym opisałem prostą drogę, prowadząca do miliona w 27 miesięcy. Jest ona realna, aczkolwiek dość trudna do przejścia. Trzeba mieć dużo czasu i możliwości, aby osiągnąć ten cel w tak krótkim czasie.

Ja postanowiłem nieco zmodyfikować ten plan. Decyzję o tym podjąłem w czerwcu 2014 roku, w dniu moich 34 urodzin. Zdecydowałem wtedy, że w wieku 40 lat będę miał na koncie milion złotych i będę niezależny finansowo. Zapewnię mojej rodzinie finansowy spokój i sprawię, że o finanse nie będziemy musieli się martwić. Postawiłem sobie jasny i realny cel, wyznaczyłem datę, do której chcę go zrealizować oraz przygotowałem precyzyjny plan działania. O takim podejściu do życia pisałem już na moim blogu, we wpisie MagiaCelu Czyli Prosta Droga Do Sukcesu.



Dla tych, co potrafią liczyć, nie jest tajemnicą, że chcę zgromadzić pierwszy milion w czasie 72 miesięcy. To  z jednej strony dużo a z drugiej mało. W ciągu sześciu lat bardzo wiele może się wydarzyć. Mogę wygrać w lotto(choć nie gram), mogę odziedziczyć spadek (nie mam ciotki w Ameryce) ale równie dobrze mogą się w moim życiu pojawić niespodziewane wydatki, podobnie jak niespodziewane dochody. Zasady, którymi będę się kierował są dwie. Po pierwsze, trzymam się planu, po drugie, jestem konsekwentny i systematyczny. Tylko tyle wystarczy, żeby zrealizować moje założenia.

Plan działania, droga do miliona przedstawiona jest w poniższej tabeli.


Emerytura po sześciu latach pracy

Emerytura po sześciu latach pracy

Emerytura po sześciu latach pracy
Emerytura po sześciu latach pracy - symulacja



Zasada jest prosta. Zaczynam oszczędzać od czerwca 2014 roku od kwoty 7 złCo miesiąc odkładam kwotę o 15% większą niż miesiąc wcześniej. Jeśli będę konsekwentny, wytrwały i kreatywny, to w dniu moich czterdziestych urodzin na koncie oszczędnościowym zgromadzę ponad milion złotych. (Kwoty miesięcznych "rat" znajdziesz w drugiej kolumnie)


Przygotowany przeze mnie plan daje mi dwa lata, kiedy mogę odkładać z bieżących zarobków i jednocześnie planować, przygotowywać budować źródło dochodów, dzięki którym począwszy od trzeciego roku, będę mógł zarabiać więcej i jednocześnie więcej oszczędzać. Aby móc realizować plan bez przeszkód, zgodnie z założonym harmonogramem muszę być kreatywny, aktywny i cały czas poszukiwać nowych źródeł dochodu. Mam nadzieję, że między innymi ten blog pomoże mi to osiągnąć. Że uda mi się zwiększyć ruch, zasięg i aktywność użytkowników do poziomu sześciocyfrowego w skali miesiąca. To moje marzenie i mój kolejny cel jednocześnie.

Krok pierwszy już wykonałem. Na konto DreamSaver prowadzone przez ING Bank Śląski wpłaciłem pierwsze 7 zł. Od czerwca 2014 roku będę na nie wpłacał kwoty zgodnie z przygotowanym harmonogramem. Oczywiście, moje postępy będę opisywał na blogu. Pomoże mi to w wytrwałym dążeniu do oraz nie pozwoli na poddanie się. Wierzę w to, że mi się uda. Trzymajcie kciuki.

Rachunek DreamSaver lub konto oszczędnościowe OKO możesz założyć po uprzednim założeniu konta osobistego w ING Banku Śląskim. Polecam bezpłatne Konto Direct, z którego korzystam i jestem zadowolony.

Aby osiągnąć cel trzeba go zapisać na papierze, przygotować precyzyjny plan działania i konsekwentnie go realizować. Nie można tylko pomyśleć sobie, że za kilka lat zgromadzę milion. Bo za kilka lat w dalszym ciągu będą to tylko piękne marzenia. Cel, który nie jest zapisany, nie jest utrwalony nie ma szans na realizację.

Jak już mamy plan, to pozostaje tylko konsekwentna jego realizacja. Wedy musimy zrobić wszystko, żeby osiągnąć cel. Szukać sposobów, dodatkowych źródeł zarobku, dodatkowych szans na zdobycie kapitału. Musimy się skupić na realizacji obranego celu i poświęcić jak najwięcej sił i energii na osiągnięcie tego, co chcemy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz