sobota, 1 listopada 2014

Do 1000 zł Premii - Łatwo i Przyjemnie.


Bank Credit Agricole po raz kolejny przygotował całkiem atrakcyjną promocję. Trwa ona do końca  2014 roku. Jeśli z niej skorzystasz, możesz w ciągu 18 miesięcy zarobić dodatkowo nawet 1000 zł. 

Ja skorzystałem z promocji banku Credit Agricole w poprzedniej edycji. W czerwcu 2014 roku założyłem konto w tym banku i zacząłem zarabiać. Wybrałem konto PROSTOoszczędzające PLUS. Jeśli na konto miesięcznie wpłynie co najmniej 1500 zł to prowadzenie konta jest darmowe. Jedyna opłata jaką wtedy będziemy ponosić to 6 zł miesięcznie na kartę debetową. I to jest jedyny koszt promocji, jaki musimy odjąć od przyszłych zysków. Czyli tak na prawdę możemy z banku wyciągnąć nie 1000 zł ale 898 zł. To i tak pokaźna suma w czasach, kiedy oprocentowanie depozytów jest niskie, a banki rezygnują z rozdawania pieniędzy klientom.



Co trzeba zrobić żeby dostać tak atrakcyjny bonus?


Po pierwsze, trzeba założyć w banku Credit Agricole konto osobiste korzystając z kanału Internetowego. Możesz to zrobić, wchodząc na tą stronę. Jeśli na konto wpłynie po raz pierwszy 1500 zł, otrzymasz powitalne 100 zł. I to najłatwiej zarobiona stówa. 

Po drugie, z tego założonego konta trzeba opłacać rachunki. Za każdy zdefiniowany wcześniej rachunek, który opłacimy z konta w CA otrzymamy 5% zwrotu i to już w chwili realizacji przelewu. W całym okresie trwania promocji możemy za opłacanie rachunków, czyli za coś, co i tak robimy, otrzymać do 300 zł premii. Ale aby premia była naliczana, trzeba najpierw w systemie bankowości elektronicznej (swoją drogą niezbyt ładnym i intuicyjnym) zdefiniować odbiorców tych płatności, a później na tej stronie zgłosić tych wcześniej zdefiniowanych odbiorców płatności do promocji. Jest to operacja jednorazowa, dzięki której za każdy wykonany na "promocyjne konto" przelew otrzymamy od razu 5% zwrotu kwoty przelewanej, wprost na nasze konto.

Po trzecie, trzeba aktywnie korzystać z karty debetowej i założyć rachunek CASaver, Jest to konto oszczędnościowe, na które przelewane są "końcówki" od kwot, jakie płacimy kartą. Możemy wybrać zaokrąglenie do 50 gr, 1 zł lub 5 zł. I działa to tak, że jak wybierzemy zaokrąglenie do 1 zł, to jeśli kartą zapłacimy np, 11,15 zł to na konto oszczędnościowe trafi 0,85 zł. Jeśli wybierzemy zaokrąglenie do 5 zł, to na rachunek CASaver trafi 3,85 zł. Na koniec miesiąca bank Credit Agricole doda na nasze konto oszczędnościowe 50% kwoty, jaką w danym miesiącu zgromadziliśmy, jednak nie więcej jak 33,33 zł miesięcznie. Czyli w czasie trwania promocji możemy zdobyć całe 600 zł. 


Podsumowując, za przelewanie na konto w banku Credit Agriole co najmniej 1500 zł miesięcznie, opłacanie z tego konta rachunków i aktywne korzystanie z karty możemy zarobić prawie 900 zł w ciągu 18 miesięcy.

Istotne jest to, że jeśli nie będziemy spełniać warunków promocji, czyli nie będziemy na konto przelewać tych 1500 zł miesięcznie przez okres trwania akcji bonusowej, to bank może zażądać od nas zwrotu wszystkich bonusów, jakie nam wypłacił. Ale pocieszające jest to, że wpływy na konto nie muszą pochodzić od naszego pracodawcy. Wystarczy jak będzie to przelew np. z naszego innego konta bankowego.

Jak już wspominałem, ja zacząłem korzystać z promocji w czerwcu 2014 roku. Poniżej zamieszczam screen z promocyjnych dochodów, jakie osiągnąłem do dnia w którym piszę ten wpis, czyli do 1 listopada 2014 roku. Od sumy 216,04 zł należy odjąć kwotę 30 zł, jaką musiałem zapłacić za kartę debetową. Czyli nie przykładając się za bardzo, robiąc to, co robiłem przed założeniem konta w banku CA, przenosząc jedynie niektóre płatności na nowe konto, zarobiłem 186,04 zł. Czy to dużo czy mało, nie wiem. Pozostawiam to pod osąd wam, czytelnikom mojego bloga. Niemniej jednak uważam, że promocja jest dość interesująca, bo nie wysilając się za bardzo można zarobić co najmniej "na waciki". A muszę jeszcze zaznaczyć, że z karty płatniczej zacząłem korzystać dopiero w sierpniu i dwa miesiące bonusu od oszczędności straciłem bezpowrotnie. 



Po prawie pięciu miesiącach korzystania z promocji mogę ją z czystym sercem polecić. Jedyne czego trzeba pilnować to regularności przelewów na konto w Credit Agricole. Pozostałe pieniądze zarabiają się same. A pierwsza, dodatkowa stówka może być bardzo przydatna przed nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia.

Aby skorzystać z promocji należy założyć konto w banku Credit Agricole najpóźniej do końca  2014 roku. Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu, wypełniając formularz na tej stronie. Później pozostanie już tylko podpisanie umowy w oddziale banku albo podczas wizyty kuriera i można zacząć zarabiać na często realizowanych przelewach i zakupach. Ja z tej promocji jestem bardzo zadowolony.

Szczegóły promocji znajdziesz na tej stronie.


Rachunki/Odbiorców płatności do promocji zgłosisz na tej stronie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz